فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

نکات ساده برای عکاسی از طبیعت

 

در اینجا نکاتی برای عکاسی از طبیعت بیان می شود. عکاسان بزرگ طبیعت از هر مکانی عکسی می گیرند که زیبایی آن را دوچندان می کند و برای این منظور از فنون عکاسی استفاده می کنند. با استفاده از لنز واید و برخی تنظیمات می توانید قسمت بیشتری از صحنه را در عکس بیاورید اما باید مراقب بود این کار باعث نشود همه چیز در عکس دور به نظر برسد. بعضی مواقع طبیعت به کمک شکار نیاز دارد اینجاست که فیلتر های عکاسی به کمک شما می آیند. نکاتی که در این مقاله برای عکاسی از طبیعت بیان می شود به شما کمک خواهد کرد از فرصت های عکاسی که برای شما پیش می آید حداکثر استفاده را بکنید. با سخنی از انسل ادامز شروع می کنیم:

شما عکس نمی گیرید، آنرا می سازید.

بلندی ها را از دست ندهید

قرار گرفتن در بلندی جاییکه تسلط و دید جامعی داشته باشید برای عکاسی از طبیعت ایده آل است. و اگر دوربینی دارید که کنترل کافی به شما می دهد ( مثلاً یک دوربین SLR ) می توانید دهانه لنز خود را روی f/11 یا f/16 قرار دهید تا همه چیز در دید شما باشد. برای این منظور باید وارد تنظیمات aperture شوید.

 

صبح زود از را برای عکاسی از دست ندهید

صبح زود بهترین موقع برای عکاسی از طبیعت و مناظر است. دلیل اینکه صبح زود می توانید عکس های خوبی بگیرید به زاویه نور خورشید بر می گردد چون سایه ها نمایان می شوند و طیفی از رنگ ها را می توانید داشته باشید.

 

از جاده خارج شوید

به ندرت می توانید در کنار جاده عکس های زیبایی خلق کنید. بنابراین برای عکاسی از طبیعت .....


موضوعات مرتبط: درس شانزدهم نکات ساده برای عکاسی از طبیعت ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 7:49 | نویسنده : کـــــوچـــــولـــــو |

صفحه قبل 1 صفحه بعد

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

Flying Icon